بهترین back grounds
نوشته شده توسط : حمید رضا

امروز براتون یک سری از بهترین و زیبا ترین تصاویر پس زمینه را برای شما عزیزان آماده کردم.امید وارم خوشتون بیاد.

 

لطفا نظرتون رو در مورد این عکس ها بگین.

 

رمز عبور:www.snoowman.loxblog.com





:: برچسب‌ها: تصاویر پس زمینه , عکس زمینه , عکس پس زمینه , تصویر پس زمینه , بک گراند , بک گروند , back grounds ,
:: بازدید از این مطلب : 494
|
امتیاز مطلب : 197
|
تعداد امتیازدهندگان : 61
|
مجموع امتیاز : 61
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/commenting/avatars/avatar15.jpg
seyavash در تاریخ : 1389/12/4/3 - - گفته است :
سلام حمید رضا جان خوشحال شدم به وبلاگم سر زدی ونظرتوگفتی
وبلگ خوبی داری واسه شروع خوبه ولی اگه میتونستی یه 2تا مطلب توپ میزاشتی (چون شروع کارته) هرکی میومد با دیدنش شاخ در میاورد بهتر بود دیگه اگه این مطلب میدیدن برا همیشه به وبلگت سر میزدن وهمین باعث افزایش بازدیدت میشد
وبعد اینکه مشخص کن که تو وبلاگت میخای چی بزاری
البته بخشید که من اینا را گفتم شما خودتون استادید فقط خواستم یه نظر داده باشم
اگه کمک لازم داشتی من در خدمتم

/weblog/file/img/m.jpg
سياوش در تاریخ : 1389/12/3/2 - - گفته است :
سلام داداش من تورو لينك كردم
تو هم منو بااسم "انباري عكس" لينك كن.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: